De ondernemer én de persoon erachter
Zet jezelf niet alleen in de schijnwerper als ondernemer, maar laat ook de persoon erachter zien. Met andere woorden: laat je persoonlijkheid doorschemeren in je personal branding foto’s. Trek dus niet alleen je driedelig pak uit de kast, maar wissel af met (nette) casual outfits die je draagt in je vrije tijd. Verder kan een zakelijke locatie bijdragen aan je autoriteit als ondernemer. Door daarnaast te kiezen voor een locatie die bij jouw persoonlijkheid past, laat je beiden kanten van jezelf zien.
Stukje context
Een branding shoot is niet alleen geschikt voor mannen met een kantoorbaan, maar òòk voor mannelijke ondernemers met een actieve baan. Voor deze ondernemers is het belangrijk om een stukje context toe te passen tijdens de fotoshoot. Laat zien hoe je te werk gaat of verwerk hulpmiddelen — die je nodig hebt om je werkzaamheden uit te voeren — in je personal branding foto’s. Zo zet je niet alleen jezelf in de kijker, maar krijgen klanten meteen een goed beeld van jouw werkzaamheden. Ik zeg: win-win situatie!
Kortom, een branding shoot is dus net zo goed voor mannen als voor vrouwen.
Wil jij jezelf als man herkenbaar in beeld brengen?
Vind je het tijd om jezelf professioneel vast te laten leggen? Dan wordt het tijd voor personal branding foto’s. Hiermee bereik je namelijk niet alleen professionaliteit, maar ook zichtbaarheid!
Om dit bereiken help ik jou graag met de voorbereidingen. Denk hierbij aan kleur, kleding en locatie(s).
Wil je liever eerst kennismaken? Ook dat kan! Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken. Zie ik je snel?